9 Απριλίου 2011

Quiz: Ποιον τύπο άντρα προσελκύει το μακιγιάζ σου;


Βράδυ: έχεις ντυθεί, έχεις βάψει κατακόκκινα τα χείλη σου, έχεις φορέσει και eyeliner και είσαι έτοιμη να βγεις. Και βγαίνεις! Τα ανεμέλα αγόρια δεν σε πλησιάζουν εύκολα. Αντίθετα, αυτός που θα σου πιάσει την κουβέντα είναι ο τύπος με το κοστούμι που μόλις έφυγε από το γραφείο.
Ένα άλλο βράδυ επιλέγεις φούξια χείλη και αρκετό ρουζ! Το ανέμελο αγόρι με την τρελή αυτοποπεποίθηση κάθεται δίπλα σου και σου μιλάει. Είσαι ο ίδιος άνθρωπος! Πώς γίνεται να σε πλησιάζουν άλλοι τύποι άντρα κάθε φορά. Το μακιγιάζ παίζει το ρόλο του ο οποίος μάλιστα είναι τόσο σημαντικός που γίνεται και... πρωταγωνιστικός. Αλήθεια, έχεις αναρωτηθεί ποιον τύπο άντρα προσεγγίζει το μακιγιάζ σου; Κάνε το quiz και μάθε την απάντηση!


1.Το κραγιόν που έχεις πάντα στην τσάντα σου είναι...

Α) All time classic κόκκινο
Β) Έντονο πορτοκαλί που είναι πολύ μόδα
Γ) Το lip balm πιάνεται;


2.Όταν έχω βραδινή έξοδο...

Α) Τονίζω πάντα τα μάτια μου με eyeliner
Β) Βάζω πολύ μάσκαρα στις βλεφαρίδες και φυσικό lip gloss
Γ) Κάνω smoky eyes χρησιμοποιώντας κάποιες φορές μεταλλική σκιά


3.Αν ήμουν διάσημη θα ήθελα να είμαι η...

Α) Audrey Hepburn
Β) Lady Gaga
Γ) Keira Knightley


4.Κοιμάμαι με το μακιγιάζ μου...

Α) Ποτέ!
Β) Σχεδόν κάθε βράδυ
Γ) Σπάνια


5.Συμπλήρωσε το κενό: “Σε ένα party θα φορούσα... μάσκαρα”

Α) Μαύρη
Β) Έντονη μπλε
Γ) Καφέ


6.Θα φορούσα μεταλλικά χρώματα...

Α) Στο σωστό event θα προτιμούσα μια μεταλλική σκιά αλλά με nude χείλη
Β) Στο γραφείο, στο δείπνο, οπουδήποτε. Λατρεύω τις μεταλλικές σκιές, στα eyeliner, τα lip gloss. Τα πάντα!
Γ) Ένα μεταλλικό lip gloss σε ένα ραντεβού


7.Το αγαπημένο μου eyeliner είναι

Α) Μαύρο και καφέ
Β) Ένα έντονο πράσινο
Γ) Δεν φοράω συχνά eyeliner αλλά γενικά προτιμώ τα γήινα


8.Το άρωμά μου είναι...

Α) Το ίδιο που φορούσα από τα 18 μου
Β) Ακόμα δεν έχω βρει το ιδανικό μου! Πειραματίζομαι με ό,τι νέο βγαίνει στα καταστήματα καλλυντικών
Γ) Προτιμώ τα body lotion ή τα mist


9.Η κοσμηματοθήκη μου είναι γεμάτη με...

Α) Πολλά vintage κομμάτια
Β) Προτιμώ τα αξεσουάρ: girly, έντονα και φορεμένα πολλά μαζί.
Γ) Όχι πολλά! Φοράω τα ίδια κοσμήματα καθημερινά. Σκέψου ότι δεν τα βγάζω καν στον ύπνο μου


10.Το μανικιούρ που επιλέγεις συνήθως είναι...

Α) Κόκκινο ή γαλλικό
Β) Φούξια, πορτοκαλί, greige και η νέα μου αγάπη είναι το μπλε
Γ) Περνάω μόνο top coat


--------------------------------------------------------------------------------------------------
Απαντήσεις:

Περισσότερα Α
Η χαρά του intellectual
Η αυτοπεποίθηση και το class που σε διακατέχει, προσελκύει πολύ τους δημιουργικούς και intellectual άντρες. Καλλιτέχνες, συγγραφείς και γενικότερα οι bohem τύπου είναι αυτοί που θα σε κεράσουν cocktail σε κάποιο bar. Αλλά κι εσύ από την μεριά σου έλκεσαι από άντρες ανέμελους, που δεν προγραμματίζουν το επόμενο βήμα τους. Αν θέλεις να ξεφύγεις λίγο και να ζήσεις μια διαφορετική εμπειρία στο φλερτ, την επόμενη φορά πειραματίσου με πιο bold σκιές ή χρώματα στα χείλη.


Περισσότερα Β
Ο trend setter
Είσαι ενημερωμένη σε θέματα μόδας και ομορφιάς, έχεις μια χαλαρότητα που αφοπλίζει όπως ακριβώς και το πανέξυπνο βλέμμα σου. Ο τύπος του άντρα που θα σε πλησιάσει είναι το... “τυπάκι”. Δουλεύει σε περιοδικό ή είναι φωτογράφος, του αρέσουν τα ταξίδια αλλά και το καλό ντύσιμο. Όταν σε συναντήσει στο bar θα σε πλησιάσει για να σου πει κάτι για το στιλ σου. Είναι cool αλλά αν εσύ δεν τον θες και τόσο... cool δοκίμασε ένα πιο preppy και λιγότερο girly look την επόμενη φορά. Με ένα κόκκινο αντί για φούξια κραγιόν αμέσως το target group σου αλλάζει!


Περισσότερα Γ
Για το... καλό παιδί!
Έχεις μια φυσική και ανεπιτήδευτη ομορφιά που δεν χρειάζεται υπερβολές για να αναδειχθεί. Ο άντρας που θα σε πλησιάσει είναι ο τύπος με το κοστούμι που έχει πολύ καλούς τρόπους. Θα σου ανοίξει την πόρτα στο εστιατόρια, θα σε πιάσει από τη μέση απαλά και στο bar θα σου ζητήσει ευγενικά τον αναπτήρα σου. Αν ο συγκεκριμένος τύπος άντρα δεν είναι τόσο αυτό που θες, την επόμενη φορά δοκίμασε την λύση των smokey eyes ή ένα φλογερό κόκκινο κραγιόν.

Tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου